Fun with Cantonese 廣州話趣


Fun with Cantonese 廣州話趣 (黃俊英) Script Included

歡迎訂閱, 留言和分享!多謝! Best to view in HD Full Screen

黄俊英和杨达的粤语相声作品,相信好几代人不仅听过,而且无一不被奉为经典。他们的相声中通常都包含了很多广州方言,年轻一辈可能未必都听过,就算是年长一些的老广们,可能很多人即使会听会用也不一定会写!

Script 劇本:

A:我地講一個粵語相聲。
B:即係廣州話。
A:廣州方言嘅相聲。
B:哦,一睇廣州方言,巨真係好風趣好有特色。
A:好風趣好豐富,禁你可吾可以隨便舉D例?
B:得,吾好講咩,剩系講各種各樣的顏色!

A:顏色點樣?
B:都有巨嘅形容詞同助意詞。
A:哦!每一種顏色都有巨嘅形容詞同助意詞!好,禁我問你,比如紅色你點樣形容。
B:紅色!紅蕩蕩。
A:哦……紅色就係紅蕩蕩啊。禁黃色呢?
B:黃擒擒。
A:青呢?
B:青BB。
A:嗯!禁我青吾BB,我青擒擒得吾得。
B:吾得。
A:點解?
B:因為廣州方言無人叫青擒擒嘅,擒擒青就有。
A:哦,即係黃就擒擒,青就BB,禁白呢?
B:白雪雪。
A:金。
B:金划划。
A:黑。
B:黑濛濛。
A:烏。
B:烏蟀蟀。

A:啊,系哦。好有意思哦。
B:好有意思咧。吾單至顏色啊,甚至高、矮、肥、瘦都有巨嘅形容詞同助意詞。
A:哦?連高、矮、肥、瘦都……哦,依D我懂。
B:你懂?真係懂?禁咧,即管禁,我講一句,睇下你能吾能夠對上一句。
A:你講一句,同你對一句?
B:好似對對禁。
A:可以,來吧。
B:真禁牙擦啊。
A:有料使咩講,真係!
B:好,聽住,我高棟棟。
A:我矮棟棟。哇,惗都吾使惗啊,真係。
B:真係睇吾出,××原來禁有料哦。
A:咩?吾啱啊。
B:高對矮就啱啊,但廣州方言,無人叫矮棟棟嘅。
A:叫咩啊!
B:矮D德。
A:哦!叫矮D德,哦,高就棟棟,矮就D德。
B:對啦,禁就啱啦。
A:得啦,明白,再來過。
B:好。我高棟棟。
A:禁我就矮D德。
B:我肥騰騰。
A:我瘦孟孟。
B:我滑捋捋。
A:我諧十十。
B:我嫩蚊蚊。
A:我老壓壓。

B:我咸喪喪。
A:我淡牟牟。
B:我甜野野。
A:我酸dum dum。
B:我圓dum due
A:我扁踢踢。
B:我輕聲聲。
A:我重滴滴。
B:我密麻麻。
A:我疏楞筐。
B:我薄蠅蠅。
A:我厚疊疊。
B:我闊撇撇。
A:我窄夾夾。
B:我泡憋憋。
A:我實輥輥。
B:我緊邁邁。
A:我松匹匹。
B:我生區區。

A:我死谷谷……(黑面)
B:唉,好野好野!
A:你先死谷谷,來過。
B:來過,好,我香噴噴。
A:我臭崩崩……(黑面),再來!
B:(笑)我尖筆楞。
A:我骨掠……搵老襯,衰嘅全部走曬來我果邊。
B:系禁最啱咖啦,無錯啦。
A:掉轉過來,吾準噏我,要噏你,掉返轉。
B:原來××禁縮骨。
A:你就縮骨,搵笨,衰嘅卑曬我。臭崩崩,死谷谷,扁踢踢,老壓壓,窄夾夾,夾你個死人頭。掉轉。
B:要掉返轉啦。

A:系。
B:即係吾準噏我嘅。係要噏你。好,聽住。你頭恴恴。
A:我眼濕濕。死人頭啊,噏我就變左我頭恴恴啊。來過,再來過。
B:你頭恴恴。
A:你眼濕濕。使驚你啊。
B:點解眼濕濕啊。禁未爛眼。
A:你就爛眼,我話知你射哩眼,總之我頭恴你就眼濕。大家都禁衰,你估有你著數啊。

B:你手多多。
A:你口窒窒。
B:你牙斬斬。
A:你嘴藐藐。
B:你亂糟糟。
A:你懵剩剩。
B:你震震拱。
A:你埯埯拱。
B:你恿恿下。
A:你死死下。仲衰過我。
B:啊,好野喔。
A:梗系啦,一噏就贏。
B:禁就算贏啊?我吾係怕嚇你啊,我吾使你出聲啊。
A:即係點啊。
B:即係你面部做個表情,做個眼神,我完全可以用廣州方言形容出來。
A:禁犀利啊。
B:犀利咧。

A:好,你睇依個咩來嘅。 (動作:轉動眼球)
B:依個叫眼碌碌。
A:依個呢? (動作:眨眼)
B:眼眨眨。
A:依個呢? (動作:盯住前方)
B:眼定定。
A:依個呢? (動作:兩眼無神)
B:眼光光。
A:依個? (動作:左右窺視)
B:眼猴猴。
A:依個? (動作:斜視)
B:眼輥輥。
A:依個? (動作:翻白眼)
B:呵,你玩完了。
A:你就玩完了。
B:你禁仲吾係玩完啊。
A:你玩完無個眼字。
B:點解無個眼字。
A:眼咩啊?
B:眼坦未玩完羅。

A:好野!
B:好野咧!仲有啊,我地廣東人好中意吃雞啊。
A:一味雞有好多種吃法。
B:啦,禁咧,今晚我地用雞來做題材,每人講句廣州方言得吾得?
A:雞做內容講句廣州方言?可以,來吧。
B:好,聽住。我走雞。
A:咩?廣州方言,走雞。哦,禁我就撈雞。
B:豈有此理,我走雞你就撈雞。
A:你走左雞我仲吾抓左巨來撈雞啊,我使同你客氣啊,多謝都無​​聲,我就撈雞。
B:我漏雞。
A:我謝雞……(突然醒悟)再來過。
B:我小學雞。
A:我初中雞。
B:我高中雞。
A:我大學雞。
B:餵……你邊到搵個大學雞先。
A:你邊到搵個高中雞先。
B:又係哦!細佬仔讀書讀到高中就無人叫高中雞耶!
A:剩係有小學雞初中雞喈嘛,你有高中雞,我大學雞吾得啊。
B:我白切雞。
A:我……白切雞都來埋啊,菜名都得啊。
B:菜名可以,白切雞,系我地廣東嘅名菜,好有廣州特色,所以我就白切雞。
A:哦!白切雞都得,禁我就豉油雞。
B:我薑蔥雞。
A:我鹽鋦雞。
B:我太爺雞。
A:我阿嫲雞。
B:又來啦。
A:咩啊。你太爺雞我阿嫲雞,太爺對阿嫲。
B:你禁樣對法嘅咩。
A:梗系啦。
B:我太爺雞一種菜名來咯。

A:菜名?
B:製作方法用煙熏,各大酒家經常都有得買。
A:即係無​​阿嫲雞。
B:你搵勻都搵吾到。
A:無阿嫲雞,我就芝麻雞。
B:我蒲國雞。
A:我中國雞。 (B黑面)你蒲國我中國,做咩喈!
B:你禁對嘅咩。
A:梗系啦。
B:蒲國雞系菜名,西菜,各個西餐館經常有。製作方法另諧吾同,相當好吃。
A:相當好吃啊,禁我就本地雞。本地雞即中國雞,中國雞即係本地雞。大家買雞買本地雞吃啊。
B:我炸子雞。
A:我咖哩雞。
B:我啫啫雞。
A:我自摸雞。
B:豈有此理,你禁對法都有嘅。整整下整隻自摸雞都有嘅。
A:你無理,反正有雞就得啦。
B:禁賴貓啊。禁我大眾雞。
A:我生蟲雞……你就生蟲。
B:我糯米雞。
A:我墮落雞……你就墮落。
B:我濕水雞。
A:我發瘟雞……(大笑)



You May Like:
The Rhine Gateway 荷蘭 - 瑞士

Romantic Danube 華沙 - 慕尼黑

Waterways of the Czars 俄羅斯

British Isles, Fjord Country

No comments:

Post a Comment